Marktonderzoeker (32-40 uur)


Type organisatie:  Stichting Filmonderzoek
Locatie:Amsterdam
Referentienummer:22010

Organisatie omschrijving:
Stichting Filmonderzoek is een kleinschalig, onafhankelijk onderzoeksbureau gesitueerd op IJburg in Amsterdam. Stichting Filmonderzoek verricht zowel kwantitatief als kwalitatief (markt)onderzoek naar en voor de Nederlandse filmsector. De onderzoeken worden onder andere uitgevoerd in opdracht van de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF), Filmdistributeurs Nederland (FDN), het Nederlands Filmfonds, EYE Filmmuseum en diverse filmtheaters. Stichting Filmonderzoek monitort de marktontwikkelingen in de filmsector, waardoor mogelijke knelpunten worden herkend en oplossingen kunnen worden aangeboden. Tevens biedt Stichting Filmonderzoek maatwerk voor individuele opdrachtgevers, waardoor zij in staat zijn hun marketingstrategieën en beleidsplannen af te stemmen.

Functie omschrijving:
De werkzaamheden zullen bestaan uit: – verzamelen van gegevens uit de filmsector door middel van deskresearch – opzetten van onderzoeken aan de hand van hoofd- en deelvragen – ontwikkelen van vragenlijsten – controleren en waarborgen van de kwaliteit van datasets – analyseren van data in SPSS en Excel – opstellen van offertes en schrijven van onderzoeksrapporten – acquisitie van opdrachten – geven van presentaties – schrijven van nieuwsberichten en andere redactionele werkzaamheden De functie als marktonderzoeker bij Stichting Filmonderzoek geeft je de mogelijkheid om van begin tot eind betrokken te zijn bij onderzoeksprojecten en biedt een unieke kans om de Nederlandse filmsector van binnenuit te leren kennen. Stichting Filmonderzoek biedt daarnaast een professionele, open werksfeer en ruimte tot persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Functie profiel:
Ben jij wie we zoeken? Wij zijn op zoek naar een sociale, zelfstandige en nieuwsgierige collega met een proactieve houding. Je dient aantoonbare redactionele vaardigheden te hebben en ervaring met kwantitatief onderzoek (zoals online surveyonderzoek). Kennis van SPSS is een vereiste. Ervaring met kwalitatieve onderzoeksmethoden is een pré. Jouw profiel • academisch werk- en denkniveau • kennis van kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethoden • kunt goed overweg met SPSS • proactief • kunt goed zelfstandig werken • communicatief vaardig, verbaal en schriftelijk • aantoonbare ervaring met marktonderzoek (2-5 jaar) • bij voorkeur op korte termijn beschikbaar Herken jij jezelf in deze beschrijving? Stuur je motivatiebrief en c.v. voor 4 mei 2018 naar Paul Verstraeten (senior consultant a.i.) via info@filmonderzoek.nl


Overige informatie:
Mocht je geïnteresseerd zijn in deze functie, stuur dan een e-mail naar info@comforce.nl, met daarin je gegevens, motivatie en het referentienummer van de vacature. Je kunt je ook direct inschrijven bij Comforce door gebruik te maken van ons inschrijfformulier.

Schrijf je in

Solliciteer direct of laat je gegevens achter.
Klik hier voor het inschrijfformulier.

Twitter

Contact

telefoon: +31 (0)20 6 444 147
e-mail: info@comforce.nl

Adres:Gebouw Barcelona
 Entrada 501
 1096 EH  Amsterdam